Mar 5, 2012

Statusuri de 8 Martie 2021 pentru Facebook

In acest post puteti gasi cateva statusuri de 8 Martie 2021 de pus pe Facebook. Nu lasati sa treaca aceasta zi speciala pentru femei, fara sa le lasati statusuri frumoase de 8 Martie pe Facebook sau pe telefon. Asadar iata cateva statusuri de 8 Martie, Ziua Femeii:


De 8 Martie senin,
Intr-un cadru anonim
Primavara a sosit
In al iernii asfintit.

Cu aceasta urare aduc primavara in sufletul tau: deschide-ti inima, fa loc clipelor frumoase!

O mama atat de minunata ca tine merita ca fiecare zi sa fie 8 martie!

Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca toata lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. La multi ani!

Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie! Te iubesc, mama!

Tu esti fluturele meu si promit ca niciodata nu voi sterge praful dragostei de pe aripile tale.

8 Martie! O zi speciala, pentru o femeie speciala.

V-au placut aceste statusuri de 8 Martie 2021 pentru Facebook?




Articole similare:



No comments: